نوشته شده توسط : کاربر

اهمیت آنتن دهی موبایل

همان طور که می دانید موبایل یکی از وسایلی است که خیلی با زندگی امروزه ما در گیر شده است به همین جهت درست کار نکردن آن می تواند برای ما گران تمام شود.

یکی از مشکلات رایجی که این گوشی ها دارند مربوط به آنتن دهی است که باید رفع شود در غیر این صورت با مشکلاتی زیادی روبرو خواهیم بود.

مشکلاتی مانند عدم مکالمه تلفنی درست , درست کار نکردن گوشی و یا کمبود صدا در مکالمه البته این مشکلات در سال های گذشته بیشتر بودند.

اما امروزه با ترویج استفاده از اینترنت مردم در وصل شدن به اینترنت نیز مشکلات زیادی دارند که در این مورد هم بیشتر یاد خواهید گرفت.

از طرف دیگر  مواردی هم هستند که ذکر نشد که از نکات منفی گوشی های به شمار می روند و باید فکری برای آن کرد.

ما با داشتن آگاهی نسبت به روش های تقویت آنتن موبایل می توانیم این مشکلات را حل کنیم در ادامه شما را با این روش ها آشنا می کنم.

ترفند های تقویت کننده آنتن موبایل

برای افزایش آنتن دهی موبایل روش مختلفی وجود دارد که ممکن است کار کند و ممکن است کار نکند و امتحان کردن شما فقط وقت و هزینه شما را هدر دهد.

در این مقاله روش هایی که را ذکر خواهیم کرد که همگی جواب می دهند و تست شده اند از این جهت از هر روشی که دوست داشتین می توانید استفاده کنید.

و روش هایی که برای تقویت آنتن موبایل در این مقاله ذکر خواهد شد هیچ ارجعیت خاصی نسبت به یک دیگر ندارند و اگر هم موردی بود در همان بخش ذکر خواهیم کرد.

لذا همه روش ها را مطالعه کنید و یاد بگیرید و از کدام که علاقه داشتین استفاده کنید هیچ اجباری و محدودیتی ندارد.

تقویت آنتن موبایل

دلایل آنتن ندادن گوشی

همیشه در همه مقالات سعی کردیم دلایل را بیان کنیم چرا که اگر ما دلیل و علت یک مشکلی را بدانیم بعد می توانید به دنبال راه حل برای آن باشیم.

به همین خاطر اگر به دنبال تقویت آنتن موبایل هستیم باید اول بدانیم چرا گوشی ما درست کار نمی کنند.

به همین خاطر در این جا به شما دلایل آنتن ندادن گوشی ها را می گویم.

برای این که گوشی شما آنتن به دهد باید سیم کارت گوشی شما با دکل های مخابراطی ارتباط بر قرار کند و اگر این ارتباط صورت نگیرید در روند کار کردن گوشی شما مشکل ایجاد می کنند.

موارد مخطل کننده آنتن گوشی

همان طور که در بخش گذشته گفتیم گوشی باید با دکل های ارتباط بر قرار کند تا آنتن دهی خوبی داشته باشد اما مواردی هستند که این فرایند را از بین می برند.

از شایع ترین این موارد فاصله زیاد است که به دکل ها داریم ما هر چقدر از این دکل ها دور باشیم نمی توانیم به خوبی با گوشی کار کنیم از این مورد می توان نتیجه گرفت برای تقویت آنتن موبایل باید فاصله را با دکل کم کرد.

یکی دیگر از مواری که در آنتن دهی تاثیر منفی دارد چیز هایی هستند که در اطراف ما وجود دارد برای مثال اگر ما در یک محیطی باشیم که دور ما بتن باشید طبیعتا گوشی آنتن نمی دهد.

از این بخش می توان یک ترفند تقویت آنتن موبایل را یاد گرفت که آن هم کم کردن فاصله با دکل است.

البته شاید این ترفند خیلی عملی نباشد اما باید بدانید !! در ادامه روش های بیشتر رو برای شما بیان می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد